28 April, 2013

Godmorgon! ♥ Har varit vaken ett tag faktiskt, vaknade klockan 8. Förstår mig inte på mig själv asså, kom inte hem förrän strax innan tre i natt, och så passar jag inte på att sova ut..? Det är ju söndag! Jaja, förhoppningsvis bidrar det med att jag inte har några svårigheter med att somna i tid ikväll :)
 
Har ätit toast skagen till frukost (wtf, jag vet) samt lite bacon, och nu ligger jag halvdöd i sängen med en kropp som värker som attans. Jag har dock varit duktig och inte tränat på hela helgen, tillåtit min kropp till att vila lite i alla fall, även fast det är svårt och tråkigt. Bjuder på en ganska så skev bild på gårdagens outfit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0