New York i sommar!

Ska till the Big Apple med mamma i sommar, är helt galet taggad! Kommer spendera en hel del jäkla massa pengar på Victorias Secret trots att jag redan har massa underkläder därifrån från tiden jag bodde i Qatar... Men ändå, måste uppdatera min garderob på den fronten ;) Underkläder är typ det roligaste i shoppingväg enligt mig.
I alla fall, vi kommer bo de första dagarna på hotell, och sedan ska vi bo hos min kompis som faktiskt bor i New York! Ska därför beställa dit lite grejer redan nu, så att det ligger hemma hos dom och väntar på mig när jag kommer, tihi. Vet inte vilken färg det blir, men en kimono ska jag ha hem i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0