Valborg är inte alls överskattat

Yoooo. Förstår mig verkligen inte på alla som går runt och klagar på att valborg är så överskattat... För det första, det är kungens (och mammas!!!!) födelsedag, YAYYYY. Klart man måste fira det. Och varför skulle man inte det liksom, 1a maj är ju en röd dag och ingen har skola/jobb imorgon. Som vilken fredag eller lördag som helst, och så vitt jag vet så är det inte många som väljer att stanna hemma som om det vore en vanlig vardag. Missförstå mig nicht, säger inte att det är obligatoriskt att festa, men varför inte uppskatta att vi får lite låtsas-helg mitt i veckan? 
 
För att släppa ämnet och övergå till något helt annat vill jag bara säga att mitt läppglans är det bästa i hela världen. Det luktar (och smakar) så otroligt gott! Som godis smetat på läpparna liksom ;) Vem vill inte ha det, haha. Skickade bilden till datan via facebook förresten, haha, testade att redigera den samtidigt också! Sååå soft ju, visste inte att man kunde redigera via facebook haha. Resultatet går att diskuteras dock...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0