New York City

Det var faktiskt väldigt svårt att posera snyggt med en asstor screen på Candice Swanepoel bredvid mig.
 
Gudomlighet i hela dens skepnad.
 
Jag blev blöt och viftade lite smått med händerna. Fint!
 
De gula taxi bilarna var överallt. Och ändå finns det folk som hävdar att det är svårt att få tag i en taxi i NYC. Snicksnack!
 
Blev med yankeeskeps som funkar perfekt till dåliga hårdagar.
 
Brooklyn bridge. SKOJA det här ju fan inte BB! Vad är det här för bro egentligen!?!?!  (tredje gången gillt) aha det är tydligen manhattan bridge. Har ingen aning om när jag tog bilden, har heller inget minne av att jag nånsin ens såg den här bron trots att vi bodde på manhattan.
 
Frihetsgudinnan från Brooklyn Bridge. Närmre än så kom jag tyvärr inte. :(
 
Gick över hela bron för att försäkra mig om att jag gick i Mirandas fotspår och även där hon och Steve (från SATC) möttes.
 
Rockefeller center sommartid. Drömmen är att vara där vintertid och åka skridskor! Wiih.
 
Jag borde skämmas. Inser nu att detta typ är de enda bilderna jag tagit i NYC... Det allra mesta har jag filmat och gjort en video av på videofyme, så får lägga upp den istället. Fy Hanna, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0