New York: Rye!

Våra kompisar bor i Rye, New York, så jag och mamma åkte ut och hälsade på dem i några dagar. Sjukt kul att träffa dem igen efter flera års tid. Där firade vi även midsommar. Är man svensk så är man, och då kan man fan inte skippa midsommar. HerreGUD.
 
Ja jag vet att mitt hår ser förjävligt ut på alla bilder men jag fixade det faktiskt det första jag gjorde när jag kom hem. Sådetså.
 
Nejmen! Ett ap-ansikte.
 
Blicken jag alltid ger min otroligt otekniska mamma. Drar hon fram en kamera finns det stor risk att 100% av bilderna är fokuserade på bakgrunden, har helt fel ljusinställningar osv. Nu lyckades hon faktiskt nästan, så jag ska inte klaga.
 
Fotosession!!!
 
Jaha så dessa var de ända användbara bilderna vi tog i Rye... Asså varför använder jag inte min kamera längre!? Blir nästan deprimerad.

Kommentarer
Postat av: vanja

härliga bilder :)

2013-07-14 @ 11:26:48
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Ida Bjelkert

Sötnosar!

2013-07-24 @ 18:22:12
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0