The weekend

Godmorgon! Jag har sovit 13h inatt, förstår verkligen inte vad som får mig att sova så sjukt mycket... Som en tonåring. Men hur går det till, jag är ju typ vuxen? Suck. I fredags drog vi i alla fall på fekke i närheten, så otroligt skönt med värmdö fester när man oftast faktiskt kan hem. Även så himla kul att umgås och lära känna ännu mer värmdö folk, då vi alla tar samma bussar, gymmar på samma ställen osv. Igår var jag först på grisslinge med Ida och Linda och solade, och på kvällen drog jag på tjejmiddag då min söta vän Vilda fyllde år. Det var jättemysigt! Jättetrevliga tjejer och viktigast av allt (med risk för att låta tjock), helt underbar mat. Nam!
 

Jag och min käre vän Alexander.
 
'
Ida, Linda, Filip och jag. Bilder man tar på fest blir alltid så otrooooligt bra...
 

Ida och hennes kuddhatt.

Vilda och hennes söta fölsis tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0