Tionde och elfte

Både idag och igår har varit mysiga sommardagar! Igår tog jag det rätt lugnt, powerwalkade milen när det hade slutat regna och begav mig sen ut för en mysig promenad med en kompis, som egentligen innebar att vi satt nere vid bryggan och pratade haha. Därefter köpte vi (läs: min kompis, aka "lädret", "sir-chips" eller "odjuret") chips (så jävla knäsvag för chips) och sedan åt vi (läs: jag) dom hemma hos mig.
Idag tog jag det också lugnt! Solade och lyssnade på Jonas Gardells sommarprat som är så otroligt bra! Både skrattade och... Ja inte grät, men nästan. Därefter mötte jag upp Ellen i staden och tog en mysig promenad på djurgården. Mamma kom hem från England idag och jag har fått presenter så nu är jag jätteglad. Mest glad över presenterna men lite glad för att mamma är hemma också... Bara lite... (har egenligen gått runt i flera dagar och förtvivlat ropat ut "MAMMAAA KOM HEM!!" om och om igen, men det är min ensak!)
 
Min senaste orrebild på insta (@hannasundqvists) - frukost imorse.
 
Från "promenaden" igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0