1 Maj, 2013

Suktar otroligt mycket efter denna bikini från JC. Riktigt snyggt med vita bikinis på sommaren, fräscht liksom. Båda delarna kostar 179 kr st, alltså 358 kr sammanlagt. Studiebidraget har dock precis kommit, så det ska inte vara några problem att kirra denna! 

Valborg blev otroligt lyckag i alla fall, hade en jättemysig kväll/natt, träffade på massa folk jag känner som jag aboslut inte trodde jag skulle träffa så det var riktigt kul! Idag är jag dock riktigt seg och risig, klockan är halv 8 på kvällen och jag ligger i sängen... Har gjort det i princip hela dagen. Illa...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilken fin bikini :)

2013-06-10 @ 21:19:14
URL: http://lisasoderlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0