Kristihimmelsfärd

Glad kristihimmelsfärd! Säger man ens så? Jag sitter i alla fall ute på verandan och avnjuter en kopp kaffe samtidigt som jag försöker förtränga att jag har en fet historiauppsats att skriva. Jag har dock hela idag och imorgon på mig, men jag blir stressad ändå. Måste försöka njuta av detta lill-lov och göra klart uppsatsen så fort som möjligt! Igår var jag vid en sjö med klassen och grillade, vilket var otroligt mysigt! Sedan kom det massa annat folk som vi bjudit dit också, hur trevligt som helst. När jag kom hem idag var det första jag gjorde att lägga mig och sola i två timmar, blir så glad av värmen!
 
 
En bild på mig för två sommrar sedan. Liten Hanna!

Kommentarer
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: aa han är sjukt söt ;)
De låter ju jätte mysigt ;) kg jobbar just nu sen ikväll ska vi åka upp till Dalarna och mysa i en liten stuga jag och min pojkvän.
Allt bra med dig annars? Kram

2013-05-09 @ 16:06:55
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Ida Bjelkert

Mysigt det ser ut!

2013-05-11 @ 15:42:40
URL: http://www.idabjelkerts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0